Dålig låt, sann text.

Haha, det jag skrev i rubriken är faktiskt sant. Låten är dålig och Sofijah är inte något bra heller enligt mig. Men hennes texter är väldigt bra, väldigt sanna om jag säger så. Det mesta är faktiskt ngt som man ngn gång har varit med om! Men här har ni ett exempel på en av låtarna som faktiskt är bra; Sofijah ft. The Z - Livet går vidare



Text finns på videon. (Om ni ens bryr er om text till den här låten.) Men jag lovar, (även om ni inte gillar låten.) så ge den en chans ändå och lyssna på texten.

Varför jag gillar låten/texten: Man känner igen känslan väldigt väl. Killen och tjejen har ju väldigt olika uppfattning om det som hänt. Men man känner igen båda känslorna. Det är absolut inte lätt med kärlek.

xoxo // emelie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0