Hemma igen.

Resan till släkten blev längre än den va trodd, blev en resa till Göteborg helt plötsligt. Men men, nu är jag hemma iaf. Så här har ni lite låt-tips;

Rasmus Seebach – Natteravn Jättebra låt! :)
Tomas Ledin – Hon gör allt för att göra mig lycklig Bra låt! :)
Madonna – Papa Don't Preach Bra låt! :P
Lotta Engbergs – Bang En Boomerang Haha, så himla skön! :)
Ted Gärdestad – Chapeau claque Åh, va härlig! :D
Ted Gärdestad – Eiffeltornet <--- Dagens låt! ;D
Jill Johnson – Desperado Jättefin låt. :)
Secondhand Serenade – Your Call Åh, va vacker. :')
Céline Dion – The Power Of Love - Radio Edit Åh, en till underbart vacker låt. :')
Miley Cyrus – Stay <--- Åh, min favoritlåt just nu tror jag faktiskt! :'D

puss & kram // emelie :)

Kommentarer
Postat av: elinnnnnnnnnn olsson

Vad bra låtar vännen ;d



puss oh kram på dig med :D

2010-08-05 @ 21:45:22
URL: http://elinnolsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0