F*n.

Okej, dagen var den värsta på väldigt länge! Går inte att beskriva. Men jag går vidare med ett leende på läpparna. Varför vara fast i det förflutna? Ramlar man ner så reser man sig upp igen, går med huvudet högt och ett leende på läpparna. Det enda som är problemet är ju vart man ska göra sig av men sina känslor? Hur ska man göra med såren man får? Jo, det kommer ngn gång bli till ärr...även fast det kan ta flera år.
***********************************************************************************************
Nej, men fy tusan. Har det här blivit en gnäll-blogg för mina känslor eller? Nu får jag nog ta och resa mig upp igen och bli lite glad! Lovar att bättra mig efter utomlandsresan den tjugofemte. När jag kommer tillbaka så är jag en glad och livfull tjej igen. Det får bli min nya start! :D

Här kommer lite låtar till er musiksugna läsare. :)

Jay Sean – 2012 (It Ain't The End)
Céline Dion – That's The Way It Is
The Flying Pickets – Only You
Taylor Swift – The Way I Loved You
The Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel
Seether – Broken (Featuring Amy Lee)
The Script – Breakeven <--- Orginalet på videon igår.

Haha, en salig blandning.

Puss på er. // Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0