:)

Jag bara är tvungen att göra ett inlägg till. För jag vill tipsa er om lite låtar. :)
Så himla bra låt: Joyride – Fritt fram
Goding från 80-talet: Wham! – Wake Me Up Before You Go-Go
Haha, faktiskt bra fortfarande: Lady Gaga – LoveGame
Bara för att dom sjunger Värmland, haha nejdå. Men bra är den: Scotts – Fröken Fräken
Bra version av Basshunter: Basshunter feat. Stunt – I Will Learn to Love Again
Haha, jag bara älskar den här: Basshunter – Camilla - Swedish Version
Alltså, så himla bra låt!: Cobra Starship – Good Girls Go Bad [feat. Leighton Meester]
Sann låt: Ison & Fille – Jag Skrattar Idag
Bra new version/remix: Ison & Fille – För Alla Dom
Härlig låt från 90-talet: Shania Twain – That Don't Impress Me Much - Dance Mix
Hennes underbara röst ger låten nytt liv: Alexandra Burke – Hallelujah
Kärlek: Roxette – Listen To Your Heart (Swedish Single Edit)
Fin låt enligt mig: Backstreet Boys – What Makes You Different (Makes You Beautiful)

Får räcka för stunden, kommer nog mer senare!

Puss & kram // emelie :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0