En speciell person.

Jag vill tillängna ett inlägg till en väldigt speciell person. Min nog närmaste kompis, Elin Olsson.
Du är den bästa vän man kan ha. Du ställer alltid upp, du förstår alltid och du lyssnar. Vad som än händer eller har hänt så ställer du upp. Du håller alltid tyst om allt man berättar för dig, du pratar alltid med den personen om det och du gör livet så mycket lättare eftersom man inte behöver hålla något inom sig. Jag vill aldrig förlora dig och det ska jag aldrig göra heller. Jag gör vad som helst för att kunna behålla dig vid min sida. Om jag förlorar dig så kommer jag inte kunna gå vidare med ett leende på läpparna. Allt känns så mycket lättare när jag har dig att prata med. Du gör så att jag känner mig säker. Du vet nog nästan precis allt om mig och jag känner mig trygg med det. Och du ska veta att om det någonsin är något du behöver hjälp med så kan du komma till mig direkt. Jag ställer upp för dig till 100 % och kan göra vad som helst för din skull. Elin, du är den bästa!

& jag älskar dig! (L)

Till dig typ: Lasse Stefanz – En Vän Som Du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0