Dagens låt.

Kärleken svider, mitt hjärta det lider. Finns ingen mening mer. Vad är kärlek för någon jävla skit egentligen? Man blir ju bara sårad i vilket fall som helst ändå. Jag känner bara för att ge upp hela grejen med kärlek. Orkar inte med dramat mer nu. Allt händer, ändrar sig och avslutas så himla fort. Jag hinner inte med i svängarna. Vet f*n inte vad det är som händer. Och det mesta plågsamma är när man måste dissa ngn. Men tyvärr är det ju så livet är. Men då är det tur att man har sina vänner.

Jag och en kompis satt igår och diskuterade lite när min kompis skriver en sak till mig som jag verkligen gillade.
Min kompis skrev så här: 
den du tycker är perfekt får någon annan som inte tycker att han är perfekt.

Jättesmart! :D

Kommentera om ni inte fattar det så svarar jag och förklarar. ;)

Dagens låt satte sig i mitt hjärta direkt:
Lasse Stefanz – Bara du

xoxo // emelie :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0